Thursday, June 04, 2009

张悬 - 宝贝

Her voice was great, the song is very beautiful cute too. She is also very talented in writing songs. Do listen~ :)



Lyrics:
我的宝贝 宝贝
給你一点甜甜,让你今夜都好眠
我的小鬼 小鬼
逗逗你的眉眼,让你喜欢这世界

哗啦啦啦啦啦我的宝贝,倦的时候有个人陪
唉呀呀呀呀呀我的宝贝,要你知道你最美

我的宝贝 宝贝
給你一点甜甜,让你今夜很好眠
我的小鬼 小鬼
捏捏你的小臉,让你喜欢整个明天

哗啦啦啦啦啦 我的宝贝
倦的时候有个人陪
唉呀呀呀呀呀 我的宝贝
要你知道你最美
哗啦啦啦啦啦 我的宝贝
孤单时有人把你想念
唉呀呀呀呀呀 我的宝贝
要你知道你最美

哗啦啦啦啦啦我的宝贝,倦的时候有个人陪
唉呀呀呀呀呀我的宝贝,要你知道你最美

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting, I will reply you shortly. :)