Friday, November 28, 2008

五月天 拥抱~

Ashin Pictures, Images and Photos

I love this song so much currently!!!
yong bao - mayday

Here is the beautiful lyrics:
脱下长日的假面
奔向梦幻的疆界
南瓜马车的午夜
换上童话的玻璃鞋
让我享受这感觉
我是孤傲的蔷薇
让我品尝这滋味
纷乱世界的不了解
昨天太近 明天太远
默默聆听那黑夜
晚风吻尽荷花叶
任我醉倒在池边
等你清楚看见我的美
月光晒干眼泪

My favourite part:
那一个人爱我
将我的手紧握
抱紧我吻我
喔爱~~~别走


隐藏自己的疲倦
表达自己的狼狈
放纵自己的狂野
找寻自己的明天
向你要求的誓言
就算是你的谎言
我需要爱的慰借
就算那爱已如潮水

This song is sang by AhXin from WuYueTian. AhXin was very handsome and cool when performing live. Just the type of charisma guy I am always looking for. I did not like this group in the past because a lot of their songs I don't like. I only like some of their songs and this song is one of my favourite song from them. I can sing it all day long~ :D

How I wish someone can sing this song to me~ XD

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting, I will reply you shortly. :)