Sunday, April 19, 2009

A-Lin - 失恋无罪 (Heart break is not a crime)

A-Lin singing is so powerful! I totally love her very firm and smooth voice. But a pity a lot of her songs are slow and not to my liking. There was this song sang by her that I like. When anyone break up with their partner, they can listen this song to cheer themselves up.




shi lian wu zui - aLin

Chinese lyrics:
你说我对你紧紧跟隨
你觉得疲惫
你一句话就
逼我撤退
沒想到你说最近选择
一个人睡
我忍住眼淚
我尊重眼淚

孤独万岁
失恋无罪!
谁保证一觉醒來有人陪
我对於人性早有预备
还不算太黑
独身万岁
失恋无罪!
爱不夠爱你的人才受罪
用过去悲伤换来自由
难道不珍贵
一个人崩溃
不是在犯罪

你说我对你紧紧跟隨
你觉得疲惫
你一句话就
逼我撤退
沒想到你说最近选择
一个人睡
我忍住眼淚
我尊重眼淚

孤独万岁
失恋无罪!
谁保证一觉醒來有人陪
我对於人性早有预备
还不算太黑
独身万岁
失恋无罪!
爱不夠爱你的人才受罪
用过去悲伤换来自由
难道不珍贵
一个人崩溃
不是在犯罪
一个人崩溃
並不是在犯罪

孤独万岁
失恋无罪!
谁保证一觉醒來有人陪
我对於人性早有预备
还不算太黑
独身万岁
失恋无罪!
爱不夠爱你的人才受罪
用过去悲伤换来自由
难道不珍贵
一个人崩溃
不是在犯罪
一个人崩溃
並不是在犯罪

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting, I will reply you shortly. :)